Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





OMG..

Vad är det som händer, blir chockad ffs. I förrgår hände det tre olyckor, en i Mariestad där en cyklist blev påkörd, en utan för Hova där en motorcykel krockade och en i Falköping där en 5 årig pojke blev påkörd av en lastbil eller vad det var, så han dog utan för sitt eget hus.. :( Nu på morgonen satt jag mad Sarahy ute på altan och då hörde jag två ambulanser.. Asså detta är katastrof. Omg, vet inte ens hur man ska vara när man är ute nu, olyckor hela tiden.. :(

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: j

Det var en skåp bil.

Han som körde hade vart hemma och ätit lunch med sin fam. Han lilla pojke lekte med 5 åringen och när pappan skulle åka tbx till jobbet så skulle dom båda pojkarna säga hej då och 5 åringen ramlade av cykeln elr ngt sådan och då skedde olyckan.

Tragiskt :(

Tänk o möta grannarna (5 åringens föräldrar) efter ngt sådant.

Hoppas båda familjerna tar sig igenom det här <3

2011-05-11 @ 11:40:05
Postat av: Johanna

åh tack sötis!:D



gud va läskigt! kanske bäst att hålla sig inne när det händer så mkt..

2011-05-11 @ 12:23:06
URL: http://asiwantit.blogg.se/
Postat av: Carro

Händer många olyckor nu på våren, tyvärr. :(

2011-05-11 @ 13:57:24
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P