Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TAKIN' BACK MY LOVE

Godmorgon alla söta underbar ni, vaknade precis och ska strax hoppa in i duschen sedan vidare mot skolan. Har knappt lektioner idag, jo en men skiter i den fast ska till skolan för ska ha prov kl ett i hinduism, vet ej hur det ska gå? Har inte pluggat ett skit. :o Men men får sätta mig ner efter jag fixat om jag hinner, annars får jag plugga på tåget. Igår hade jag rena helvetet asså, seriöst jag blir total psykad av allt detta snack om domedagen att jorden ska gå under. Helt seriöst så är jag livrädd bara av tanken. Skiter i om folk skrattar men jag är rädd! :o Finns säkert fler än jag men whatever, nu ska jag duscha. xoxo

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P