Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

 

Emma.
Hur gammal är du? :D
SVAR: Jag är 18 fyller 19 i år.

Saga ♥ 
Hur många läsare har du per dag?
SVAR: mellan 50-90 beroende på.
Varför började du blogga?
SVAR: Kände att jag ville prova på för såg att många andra gjorde det, sedan fastna jag för det.
Tycker du själv att din blogg är bra?
SVAR: Jadu det var en bra fråga, ska jag vara ärlig är jag rätt nöjd men det känns som att det är något som saknas.

Melinda.
Jag kan allt ställa en fråga :D måste komma på någon bara.. hmm! Gillar du din klass? :D
SVAR: Ja jag gillar klassen förutom att det alltid är så mycket grupper, om du förstår vad jag menar?
Längtar du efter att ta studenten? :)
SVAR: Jag längtar ihjäl mig så jag dör snart.

POSTAT AV: D
Kommer du sakna skolan efter att du tagit studenten?
SVAR: Kommer  nog sakna att träffa alla på det sättet som man gör.
Vad använder du för smink?
SVAR: Jag änvänder maxfacotr foundation, sedan använder jag  H&M’s bronzing puder & volume million lashes mascara. Sedan använder jag lite annat på utelivet, detta är vardagligen.


Vad är din civilstatus?
SVAR: Just nu är jag singel.
Skitsöt blogg, keep up the good work. :D
SVAR: Tack, vad glad jag blir!

Fredrika Persson.
Varför började du blogga? :)
SVAR: Svaret har du på andra frågan. :)

Matilda Rosqvist 14 år.
Vilket redigeringsprogram använder du? :)
SVAR: Lite olika, photoshop, Gimp 2 & photoscape.

Carro.
Vad är din högsta önskan, om du fick önska dig vad som helst?
SVAR: Bli smal tror jag.

Julia Blomstrand.
Hello! 
Skulle du vilja göra en header/design till mig? ( E-post är med isåfall! )
SVAR: Jag gör tyvärr inga.
Hur mycket pengar shoppar du upp på 1 månad?
SVAR: Olika, shoppar inte upp varje månad, men när jag väl shoppar mycket då kanske det är nära en tusen lapp.
Har du en pojkvän eller är du på G med någon?
SVAR: Just nu är jag singel och vet inte hur länge det håller.

Puss från Julia <3

Hondenrödhåriga.
Ålder?
SVAR: 18 blir 19.
Längd?
SVAR: 178 cm.
Singel?
SVAR: 3:e frågan, ja jjag är singel.
Oskuld?
SVAR: Det kan du gissa :)

Johanna.
Vilket är ditt bästa minne? :)
SVAR: Har många men en är när jag va i göteborg på en av mina största idoler, Dino Merlin, & i Stockholm då jag va på Chris Brown & sen Göteborg igen när vi va på Just Move It & Medina. :)

Sabina.
Använder du photoshop ? :)
SVAR: Ibland. :)

Fanny & Alex.
Gör du dina egna designer ?
SVAR: Nej jag har fått hjälp.
Hur gammal är du ?
SVAR: 18 blir 19.
Sugen på länkbyte ? ;)
SVAR: Ja jag gör länkbyte, men vi har redan haft har bara en gång med samma blogg.

 

 

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P