Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





OPSSS

Inte smart skrivet av mig, men men får ju skylla mig själv nu måste jag dricka 24 groggar blir väl gjort på lördag, hoppas det inte kommer fler tills dess.. Lär ju spy och må dåligt som fan. Hahah, men ändå en rätt kul grej, fast synd om mig dock! :(

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå ;)

2011-11-03 @ 00:43:28
URL: http://evelyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P