Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BLIR INGEN SMINKVIDEO

Blir ingen sminkvideo om jag inte laddar upp den på youtube, men det känns rätt onödigt som sagt.. Efter jag väntat 5 TIMMAR på att den där videon ska laddas upp så får jag upp en ruta att "något gick snett" så då blev jag lite arg kändes jävligt onödigt att sitta där och vänta flera timmar så funkar inte skiten.. Så skiter it! Något annat ni vill ha tips på?



Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P