Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAGENS FRUKOST

Min frukost bestod av en kopp te eftersom jag antagligen börjar få magsjukan. :( Inte OK! Och samt ägg med spenat & lite ost i.. Grymt gott men magen protestersa, tog väldigt lång tid tills jag fick ner det. Mår inte så bra, om jag mår så här i dåligt på natten som jag gjode denna natt så blir det ingen skola för mig då eftersom då är det magsjukan. Men nu måste jag iaf städa mitt rum och sedan ska jag lägga mig ner och vila!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P