Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HUR MAN FÅR SKUGGA I RUBRIKER

Nu vet nu hur man får Skugga bakom Rubrikerna fall ni inte förstår av guiden, eller kanske inte hittar så är det bara att ni hör av er så kan jag fixa det åt er. Super enkelt! :) Några fler önskemål om vad ni behöver hjälp med så säg till, jag hjälpepr er med det jag kan! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Nea

Haha tack så mycket :)

2011-10-21 @ 23:23:31
URL: http://nemie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P