Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NÅGOT NI BORDE VETA!

‎10 saker du borde veta om folket från balkan

1. När vi svär åt varandra menar vi det inte
2. Vår svenska kanske inte är helt perfekt ibland men du förstår oss
3. Bråkar du med en, bråkar du med alla
4. När du hör mina föräldrar svära åt mig. Menar de inte på det sättet som de säger det på
5. När vi har fest (då e det verkligen fest)
6. Vi snålar aldrig
7. Vårat temprament e fucked up
8. Vi slåss inte i onödiga tillfällen. Men ber du om stryk, förvänta dig stryk
9. Vi har världens GODASTE mat som ingen kan slå
10. Vi kommer alltid vara stolta där vi kommer ifrån, och aldrig tveka på vart våra rötter sitter !!!!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sant! jag är ryss, och det stämmer på oss också ;)

2011-10-25 @ 13:37:46
URL: http://tooblond.blogg.se/
Postat av: Baba Jaga.

Är själv halvserb och tycker att det stämmer sådär, Jag hatar iallafall snålhet och mitt temprament är ibland sjukt galet. I am crazy bitch nedå men sk. "balkaner" är mer öppna och har lättare att förstå varandra och andra slaver. Spelar ingen roll om man är i Ryssland eller Slovenien eller Bulgarien eller Polen vi är alla slaver och ska hålla ihop. Pozdravljam Baba Jaga

2011-11-09 @ 20:01:47
URL: http://openmindedforanything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P