Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SVAR PÅ TAL + LÄNKNINGAR

Min diet går riktigt bra, har inte nämnt så mycket om den i bloggen eftersom jag efentligen inte vet om ni vill veta något av den. Fall ni vill får ni skriva det så jag vet. :) Men den går bra, lite svårt bara att man inte kan äta det man är van vid men det blir nog bättre med längden. :)
» Nu ska jag länka två bloggar som gillat min blogg på facebook och här är 1 blogg och här är den 2. Den 100:e personen som gillar min blogg på facebook, kommer få ett helt eget inlägg i min blogg, ett speciellt inlägg.. Hur det blir får ni se, det blir en överraskning. :) Så fortsätt gilla är uppe i 68 just nu. :)

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: kimberly johansson

sv: hahahahha jo

2011-10-12 @ 23:03:20
URL: http://kjjohansson.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv; Tack =)



Vart hittar jag din facebookgrupp? :D

2011-10-13 @ 03:52:13
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: TÄVLING

TÄVLING!



Var med och tävla om veckans blogg hos A-magnusson!

För chansen att öka antalet läsare, eller bara för tävlandets skull.

Kommentera valfritt inlägg att du är med!



(Ibland lottas fler än en vinnare!)



Lycka till!

2011-10-13 @ 07:27:34
URL: http://a-magnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P