Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DEL 2 - FRÅGESTUNDEN


Föredrar du förhållande eller singel ?

Förhållande faktiskt..


Bästa åldern enligt dig att bli av med oskulden?

Tycker inte det handlar om åldern, dock ska man väl inte vara för ung men jag tycker det är viktigt att man ska känna sig redo och bli av med oskulden med den rätta så man inte ångrar sig, många blir av med oskulden bara för att skryta om det och det tycker jag är fel!

 

Är utseende viktigt i hos en partner?

Asså visst är det viktigt men det är inte det viktigaste.

 

Hur många har du haft sex med?

Varför vill du gå ner i vikt?

Finns en anledning eftersom jag är tjock och trivs inte i min kropp!


Vilket är ditt bästa tips för att hålla kvar vikten?

Ät lagom mycket & rör på dig!


Vart vill du bo när du blir äldre?

Örebro eller Göteborg i Sverige annars Tokyo eller Miami!


Vad är ditt dröm resemål?

Tokyo & Miami.


Vem betyder mest för dig?

Mina vänner & min familj såklart!

Vilken är din favvofärg

Rosa.

Älsklingsrätt?

Hmm wook måste det vara!


Senaste låt du lyssnade på?

Adoo – tar steget ut!


Favoritsångare?

Många.. haha


Följer du nåt tvprogram i höst?

Får väl se om jag hittar något som är intressant.


Tv4 eller Tv3?

Tv3.

Varför började du blogga?

Har redan svarat på det, kolla längre upp! J


Ungefär när började du?

Lite mer än 3 år sedan.


Super snygg blogg! :D

Tack goding! :D


Har du några syskon?

Ja en stora syster.


Vad gör du helst på fritiden?

Shoppar, umgås med vänner & familj, festar, tar det lugnt.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Z E I N A B ♥

Fin blogg..♥

2011-09-26 @ 21:48:33
URL: http://zeinaabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P