Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





I MISS YOUR SMILE, BUT I MISS MINE MORE

Minns du? Våran låt som vi alltid lyssnade på lektionerna och började sjunga tills vi märkte att vi sjöng lite för högt.. Hur kunde en vänskap som våra bara gå upp i rök? Vad hände, helt ärligt fattar jag inget. Så mycket bra vi hade är nu borta bara sådär. Det känns tomt utan dig, utan våra stunder vi haft men jag kan helt ärligt inte göra något just nu. Allt har blivit annorlunda sedan ett år tillbaka.. Hoppas du läser detta eftersom jag inte har någon kontakt med dig längre men du ska fortfarande veta att jag saknar dig för du var min bästa vän i 5-6 års tid.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P