Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MINNEN

Fyfasen vad minnen man har med denna låt & med en speciell person. Saknar henne en hel del men känns som om jag är värdelös på att visa det. Kommer vi bli vänner igen eller är vi fiender nu? Jag hoppas du läser detta och lyssnar på denna låt för jag saknar dig så. Är inne på din fb ofta och kollar på dina bilder för att få tillbaka våra minnen. Kan inte glöma dom, vill inte glöma dom för du är en del av mig och kommer alltid vara det. Älskar dig tills mitt hjärta säger stopp! Glöm aldrig det!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

hahah ojdå :D

2011-09-18 @ 21:49:18
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: emmmma

behåll minnen, minnen är det bästa du kan ha kvar speciellt om det handlar om någon speciell!!! vem hon/han är så tror jag säkert att hon/han saknar dig också!!!

har ngt hänt förresten???

2011-09-20 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P