Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PACKAR FÖR FULLT

Just nu håller jag på och packar, ska till syrrans lägenhet i veckan igen som jag sa.. Blir en hel del släp med mina grejer rätt tungt men men så är det & därför tvekar jag på att ta med min dator men ändå vill jag för annars blir det så dåligt med bloggandet.. :| Svårt beslut asså! Äsch jag tar inte med min och ni får stå ut med tråkiga inlägg under veckan, ska försöka göra lite roligt av bilderna, ja jag tar med kameran hahah får se om jag lyckas ta kort på något intressant. Men men vi får höras senare. xoxo


Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P