Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SUUUUUPER GLAD!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jag är så glad och taggad.. Satt nyss och snackade med mina päron om en resa till USA, pappa ska ju dit men nu blir det nog att jag hänger med. Det blir nån gång under jul verkar det som, vi ska till min kusin och stanna där en vecka om inte mer. Fyfasen vad jag blir taggad, har verkligen velat åka till USA skit länge och nu blir det nog av. Jag hoppas verkligen, kan inte bli lyckligar. :D

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: mmautildah

Okej, nej ja vaknade nyss :) Väntar på svar om jag ska jobb idag eller inte :)

2011-09-18 @ 08:09:59
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P