Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ÄR SNÄLL IDAG!

Nu tänkte jag tipsa alla mina söta läsare om hur ma kan tjäna mycket pengar via bloggande & ju fler läsare man får ju fler pengar får man. Det är ett företag ni ska kontakta som kommer ge er mer information men jag kan säga lite vad det handlar om, det handlar om att ni ska annonsera om deras produkter & deras företag. Dom beskriver hur ni ska göra beroende på vad det är annonsen handlar om. Så alla som är sugna klicka HÄÄÄÄR eller på bilden :D Lycka till nu! När ni går in på startsidan, så finns det ett videoklipp ni måste lyssna på där det gäller regler, det är rätt dåligt ljud men lyssnar man noga hör man vad dom säger ! :D

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: hehe aa tänkte väl :P

är så lättlurad tyvärr (A)

Blivit lutad nått ännu?

kram!

2012-04-01 @ 13:41:26
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: haha jag har blivit lurad för mkt idag...

men lyckas lura två st inte mer (A)

kram!

2012-04-01 @ 14:05:22
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P