Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BLOGGHJÄLP

Vill du få kanterna runda så som jag har i mina inlägg? Eller vill du kanske ha det i både inlägg & menyn, då ska du kopiera denna kod:
moz-border-radius:
15px;border-radius: 15px;
moz-border-radius:
15px;border-radius: 15px;

Sedan klistrar du in den under det jag markerat. Det första är för inläggen = content & det andra är för menyn =side så ni väljer vart ni vill ha runda kanter om inte på båda & så klistrar ni bara in, sprara & man får oftast uppdatera :) Förstår ni inte så är det bara att fråga mig så hjälper jag er ;)

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: alva

veckans blogg är nu avslutad, blev det du? kika in här: http://aalvaglad.blogg.se/2012/april/blog-of-the-week-winner.html

blev det inte du? jag kör igång nästa tävling på måndag, delta gärna igen!

2012-04-20 @ 23:13:26
URL: http://aalvaglad.blogg.se/
Postat av: Wilma

kan du visa hur man delar upp menyn i ''boxar'' ? :D

2012-04-20 @ 23:55:54
Postat av: THEEAS | Thea Martinsson

sv: du kanske såg att länken va uppe? :)

2012-04-21 @ 08:50:10
URL: http://theeas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P