Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FIESTA

Fan vad soft det skulle vara att åka till Turkiet :o Sola, bada, shoppa, dricka goda drinkar & ha allmänt kul! Jag är så galet sugen på det så det inte är sant.. Jag måste dit asså, jag verklige MÅSTE! Ska tjata på pappa eftersom han själv vill dit så då kan jag ju passa på ;) OM vi åker så kommer vi besöka Alanya i år igen, har redan varit där en gång men va så liten då så det var inte ens kul, det är nu man ska dit i 18-20 år åldern ;)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mke fina du! :)

2012-04-03 @ 00:01:50
URL: http://saawurdyc.blogg.se/
Postat av: Lizzie

Hejsan snygging!

Har du lust att göra ett länkbyte?

Kram! :)

2012-04-03 @ 02:58:04
URL: http://lizzievargfrost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P