Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FÖRLÅT !!

Jag vet att jag varit värdelös på att blogga den senaste tiden men kan inte hjälpa det. Har ingen blogglust :( Fast vill heller inte ta bort min blogg för då kommer jag bara ångra mig.. & jag som haft min blogg i snart 4 år vill nog ha kvar denna! Men ni får nöjda er med dom få inlägg jag gör, bloggandet blir bättre med tiden hoppas jag iaf. Följ mig på instagram dajanaramic då följer jag er! :D
ph: Dajana - Samsung Galaxy S2

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: M

sv; tack sötis :D

2012-04-15 @ 15:21:36
URL: http://mmerve.blogg.se/
Postat av: hanna stångberg

åååh gott! :D

2012-04-18 @ 17:19:57
URL: http://www.hannastangberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P