Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GOTTI GOTT

Min & pappis lunch idag som jag lagade :D Supergott blev det, pappa älskade maten! Han gillar alltid min mat om jag inte saltar för mycket vilket kan hända ibland. Men denna gång blev allt perfekt, ingen gör kyckling som jag så det ska jag skryta om ;) För den är speciell, det vet jag!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: neli

va gott det ser ut =)

2012-04-06 @ 19:35:45
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P