Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KÄRLEK

Asså jag är verkligen kär i min mobil! :o Min stora kärlek är detta, den har allt & jag tar med mig den vart jag än går. Tur att jag har en bra mobil nu för en gång skull som jag kan ha nytta av när jag är någonstans och kanske behöver vänta på något som på torsdag då jag ska på möte och får vänta ett tag så har jag ju min kärlek att umgås med! :D loooove!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: e v e l y n a

wow fin mobil :D ska vi köra tidsinställd 16.00 imron?

2012-04-15 @ 22:06:59
URL: http://nattstad.se/evelyna
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Fin mobil!:D

2012-04-18 @ 16:31:53
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P