Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





RINGER..

Sitter i luren och ringer till The phonehouse i Skövde angående min mobil eftersom jag inte fått den än och det var en vecka sedan jag köpte allt & dom sa att jag ska få din inom en vecka. Så jag får se vad dom säger om dom ens har skickat den till mig, för jag tänker fan inte betala någon mobilräkning när jag inte ens fått använda min nya lur!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P