Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VINNAREN AV TÄVLINGEN ÄR

Milijana! & jag har kontaktat dig via din mejl så nu väntar jag på svar, hör du inte av dig inom en vecka väljer jag en ny vinnare! Så grattis till dig och hoppas din dotter blir nöjd med skalet. :D Kommer upp en ny tävling inom kort.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, lite så ;) desamma!

2012-04-01 @ 19:28:53
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P