Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BIOMYS

Tog precis en skön dusch & nu ska jag fixa mig för snart ska jag iväg med min älskade syster och hennes kille & Joanna för lite biomys. :) Underbar start på helgen, vi ska kolla på This means war som verkar riktigt rolig! Den har ju gått väldigt mycket på teven nu på senaste tid så det ska bli spännande.. :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: visst kan vi det :) imorgon klockan 21.00 kanske? kram!

2012-02-24 @ 17:51:27
URL: http://bybecka.blogg.se/
Postat av: tess

OOH, hur va bion? Har så lust att se den där, men den verkar lite som "alla andra filmer" som görs nu för tiden. Men va det värt att se tyckte du?

Kram

2012-02-25 @ 11:02:26
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P