Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





I'M SORRY

Jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om, det är så mycket som snurrar i mitt huvud som påverkar mig hur jag beter mig mot folk.. Jag kan faktiskt inte hjälpa det just nu och det har även påverkat min bloggning och jag är verkligen ledsen för det. Hoppas jag löser detta snart så jag kan blogga som vanligt, men man tröttnar lite också när man har bloggar i snart 4 år, fast jag ska inte sluta! Bara lösa mina problem.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: härligt :D

allt bra?



vill du vara med i mina fredagsintervjuer? :)

lämna isf din mejl nästa gång du kommenterar :)

2012-02-15 @ 15:58:32
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: M

Har länkat! :)

2012-02-15 @ 16:13:42
URL: http://nattstad.se/mmerve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P