Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LÄNKBYTE

Kör ett länkbyte med en grymt snygg tjej som driver en riktigt fin blogg. Har inte läst den så mycket så vet inte riktigt vad den handlar om men gör som jag och kika in och ta reda på vad den handlar om. Snygg är den iaf ! ;) Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: mini

Okii vad har du haft för dig en dag som denna då? Förutom att eventuellt återvända ännu en dag till plugget/jobbet haha. :)

2012-02-07 @ 20:04:05
URL: http://miniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P