Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





OOH!

Fick hem ett paket idag & gissa vad det var?! Jo, Zumba fitness som jag vann i Ida's blogg! Fick även med en liten söt rosa penna! :D Fyfan, äntlige ska jag köra stenhårt med min viktnedgång!! Och jag är så glad att jag vunnit detta, första gången jag vinner något & vilken känsla man får! :D Tack Ida & Uffessakerochting.se för ni ger mig denna chans, peace & love! :love:

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Grattis till vinsten, kul att du blev glad! :D

2012-02-20 @ 17:03:48
URL: http://adaras.se
Postat av: tess

Ooh, grattis vad roligt att vinna! Zumba verkar så himla roligt, men får vara försiktig nu med träning och allt det. Tyvärr. Annars har jag länge velat pröva på zumba. Du får berätta för mig om det är roligt sen när du testat. Hihi

Hoppas att du haft en fin dag!

2012-02-20 @ 17:26:17
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh vad kul att du vann! :D

vill också vinna tävlingar!

kram!

2012-02-21 @ 11:17:49
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P