Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





OOOOOH

Jag är med och tävlar om TVÅ fulla säckar med roliga grejer & såg att allt som finns i är nog något alla tjejer verkligen ÄLSKAR & vill ha! Så jag måste, verkligen måste vinna detta!!! Allt detta får man med:

Säck 1.

- 10 st nagelack från märket Depend i olika färger
- Ett presentkort på Kicks värt 1100 kr!
- Tandbleknings kit från Simple smile
- 3 st Victoria Secret Body Splash
- Ett par låga Converse i strl. 38

 

Säck 2.

- 5 biobiljetter till valfri film på valfri SF biograf!
- Lancome Euphoria parfym
- Ett presentkort på MQ värt 900 kr!
- Ett par Hunters i strl 38
- Foundation, concealer samt puder från makeup store!

 

Så vem önskar sig inte detta? Klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen! HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

Kommentera ♥ [5]




Kommentarer
Postat av: Vem?

Kul att du är med och tävlar! Lycka till :D

2012-02-17 @ 19:33:50
URL: http://tinanj.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jaadu, alopecia har jag ju förstås i mitt DNA, det är ju en kronisk sjukdom. Att jag tappade håret beror troligtvis på en infektion i käken som jag haft. Men alopecia beror inte på stress.

2012-02-17 @ 20:15:26
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Kajsa

NICE!



Bloglovinbyte ?=)

Postat av: Anonym

Missa inte att du kan vinna en valfri goodiebag i min blogg nu innehållande produkter som bland annat Victoria Secret och Jeffrey Campbell! http://flavoured.se/2012/february/vinn-en-valfri-goodiebag.html#comment

2012-02-19 @ 16:52:52
Postat av: Anonym

Missa inte att du kan vinna en valfri goodiebag i min blogg nu innehållande produkter som bland annat Victoria Secret och Jeffrey Campbell! http://flavoured.se/2012/february/vinn-en-valfri-goodiebag.html#comment

2012-02-19 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P