Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PYSSLA

Eftersom jag inte har något att göra så tänkte jag sätta mig och pyssla lite med mina naglar. Jag tycker sån är superkul! :) Tror dom flesta tjejerna gillar sån & som sagt det verkar som om jag måste börja skriva namn på mina skyltar eftersom det finns folk som inte har lärt sig fråga om dom får ta något från min blogg.. Tråkigt att det förstör för dom som faktiskt frågar och får ta mina skyltar, men men! När folk lär sig acceptera något så blir det som vanligt. Annars, ni som vill ha skyltar kan ju höra av sig så kanske jag kan fixa några? ;) Soft va?!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Stephi

Sv: ja de vet jag men din blogg har aldrig kommit upp har alltid varit olika bloggar så hur ska jag veta att de e du som har gjorde de, isåfall har alla tagit dina skylltar.så förlåt omde va din skyllt hade ingen aning pga att din blogg nt kom upp

2012-02-11 @ 20:47:59
URL: http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P