Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SLEEP TIGHT

Nu ska jag lägga mig i sängen och spela coin dozer så galet roligt! Melodifestivalen sög ikväll, jag tycker det blir sämre och sämre för varje år om jag ska vara ärlig.. Men men, skit i det nu ska jag lägga mig och bara vila så det blir ingen mer bloggning. Därför säger jag godnatt! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Stephi

Svar: tror du jag kommer ihåg dom seriöst? Jag sa förlåt för att jag råkat ta en av dina skyltar och du fortsätter, för de andra har kag sätte sjukt många bloggar med likadana så varför göra så stor grej av allt? Jag vet nt sidorna och kan t ta reda på dom snälla släpp de??..

2012-02-12 @ 00:45:36
URL: http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P