Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TACK MAMMI

Mamma vet exat vad jag behöver och vad hon ska köpa till mig när jag behöver något.. Behöver inte ens säga vad jag vill ha så kommer hon med det jag vill! :) Gullig mamma jag har, eller hur kära läsar?! :) Tuggummi är alltid kul att få.. Nu ska jag städa mitt rum, peace!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad gulligt av henne :D

2012-02-25 @ 17:17:00
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P