Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TRÖTT PÅ DETTA

Skönt och komma bort imorgon, är så trött på att vara i detta hus och få skit för ALLT som försvinner i detta hus bara för jag är den feta i familjen.. Men vet ni vad?! Ni slipper det nu, för imorgon ska jag iväg och ska bli så jävla skönt att slippa er! Bråk varje dag i denna familj, minns fan inte när det hade gått en dag utan att det varit bråk, skrik, gap och en massa skit.. Vill bara ha det lung här hemma men det funkar tydligen inte.. Kanske dags för mig att skaffa eget & därför hoppas jag på att jag kan få jobb snart eller kanske komma in på högskolan så jag kan få egen lägenhet, snälla GUD hjälp mig!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Melissa

hej sötnos! :)

Fuckar det adsettings.com? Tjänar du nåt? & hade du velat hjälpa mig klistra in sån reklam som du har i din blogg, på desingnen? Vet inte hur man gör det ;$$, kram! <3

2012-02-16 @ 15:17:10
URL: http://diaryofmelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P