Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





2011

Det bästa minnena under 2011, även fast det varit ett dåligt år så har jag ändå några få men superbra minnen.. Visar det mesta genom bilder fast ska även förklara i ord. Jag tog studenten, jag träffa en underbar kille, fick 2 underbara vänner som nu är mina BÄSTA vänner, va mycker bra fester/balkan fester, Bruno kom in i mitt liv, Joakim blev en del av familjen, jag va på dom bästa konserterna, jag tatuerade mig, va på bra utflykter med Sarahy, träffade nya människor och hade en roliga stunder med klassen. Detta är en liten del av mitt 2011, har dock hänt mycket mer dåliga saker än bra så därför hoppas jag på att 2012 blir ett mycket bättre år!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3<3<3

2012-01-01 @ 16:27:59
URL: http://fucktardyehes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P