Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GLÖM EJ

Glöm inte tävlingen jag har som varar till 31 Januari. Klicka HÄR för att vara med och delta och följ reglerna, det gäller samma för alla! & man ska ha en bra motivering till varför man ska vinna och med det menar jag inte att man ska börja fjäska som fan och tro att man vinner på det sättet.. Jag märker vilka  som överdriver och jag vill att rätt person ska vinna! Vill inte låta elak men det är såna regler som jag måste ha, jag har inte valt det själv förutom att man har större chans om man gillar min blogg på facebook, men det är ju valfritt.. Så nu vet ni lite mer och jag hoppas ni förstår.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan!

Startade precis en tävling på min blogg där man kan vinna en freebra! Reglerna är superenkla! Var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-freebra.html#comment



Ursäkta om du inte gillar den här sortens kommentarer..

2012-01-23 @ 12:09:19
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P