Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JAG KAN INTE LJUGA

Du var luften i mina lungor, pulsen i mitt hjärta, cellerna i min hjärna och färgen i mina ögon. Du va en del av mig, en del av min familj! Jag kan inte låta bli, men jag saknar dig så jävla mycket ! Kan inte låta bli att tänka på dig och allt vi haft, för det vi hade va speciellt och jag vill inte tänka på det som sabbade för oss. Jag önska jag kunde få tillbaka den vänskapen vi hade, dom studnerna då vi satt och snacka massa skit och skrattade, då vi hade tråkig som fan och satt och deppade tillsammans. Varför kan det inte bli så igen? Vi har gått igenom en hel del men du finns fortfarande i mitt hjärta Amanda.. Kollar på våra bilder hela tiden och tänker på varje gång vi umgicks, våra minnen är oslagbara. Jag vill ha dom tillbaka, jag vill ha dig tillbaka ! Jag hoppas du läser detta och vill ta kontakt med mig, jag har försökt få kontakt med dig men du undviker mig och jag vet inte hur jag ska få dig att inse att jag saknar dig och att jag vill få tillbaka allt.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: MariaP

vad har hänt mellan er?!? jag behöver inte veta om du inte vill.

2012-01-26 @ 18:29:09
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P