Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JOBBINTERVJU

Vaknade för en stund sedan och har precis duschat, ska fixa mig nu och sedan dra till Skövde där jag ska på jobbintervju :D Fyfan vad härligt måste jag säga, bara hålla tummarna för att man för jobbet, än så länge är jag inte nervös men antar att det kommer. Så vi får höras sen, vet inte när jag är hemma eftersom mötet börjar 11.00 :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Hoppas att det gick bra för dig:)

2012-01-17 @ 15:57:45
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: MariaP

vad är det för jobb?

2012-01-17 @ 18:28:41
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P