Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KÖPA NYTT LIV?

Nu ska jag städa lite, och sen ska jag ta på ansiktsmask och efter det får jag se vad som händer. Tror det blir en lugn kväll idag! Det är balkanfest ikväll men har ingen skjuts så då blir det att sitta hemma som vanligt.. Yepp, that's my life.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver ju fan inte vara uppkäftig fyfan va otrevlig. INdia e min kusin och jag har med henne att göra mycket mer än vad du har. Om du inte gillar henne lägg inte ner tid på att kommentera hennes blogg okej. Hon gillar inte fetton som har XL okej, hon får tycka vad hon vill de e hennes blogg. Men de roliga va att hon gör inte ens de asså hon har ju fan kompisar som har den storleken.



2012-01-28 @ 16:00:45
URL: http://wildchick.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P