Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





RUBRIK

Vaknade nyss och nu har jag bestämmt mig för att gå och duscha och sedan fixa mig lite. Sminka mig och så bara för skoj skull eftersom jag inte har så mycket annat att göra. Får se vad dagen har att bjuda på! :) Men vi hörs lite senare, xoxo.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, tack för att du talade om det!

Ska fixa det under dagen :)

2012-01-03 @ 13:36:33
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P