Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TIME TO

Nu ska jag gå och ta en härlig dusch, eller rättare sagt ska gå och ta ett härligt bad! :) Sen ska jag fixa mig lite och efter det ska jag svara på frågestunden, vet inte om jag tar det via ett videoinlägg eller om jag skriver svaren, jag får se vilket som känns bäst helt enkelt. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P