Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TRÄNA

Om ni minns så var mitt nyårs löfte att gå ner i vikt, så jag och Ida har bestämt oss att börja träna och dansa zumba några gånger i veckan.. :D Kommer bli riktigt kul, och hoppas på at vi kommer igång snabbt för annars lär vi aldrig komma igång och zumba är något jag velat testa väldigt länge. Någon som har testat och kan skriva några korta ord om det? :)

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: DANIELA

sv: Tak detsamma! Allt bra? :)

2012-01-04 @ 13:41:03
URL: http://daniielas.blogg.se/
Postat av: Juliah - förlorat mamma pappa & syster

sv : många besökare (: så hamnar man där hehe (:

2012-01-04 @ 13:43:37
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/
Postat av: Melissa

Zumba är skitkul! Man tränar och dansar till olika rytmer samtidigt. Man känner inte att man tränar för att det är så kul och ändå tränar det alla områden på kroppen. Jag har gått ner 5-6 kg med Zumba och jag rekommenderar det! :)

2012-01-04 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P