Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





YOU'LL NEVER BE THE SAME

Just nu sitter jag med ansiktsmask på, har en såndär tahandommigsjälvdag som alla eller ah dom flesta tjejerna brukar ha. :) Ska dock tvätta bort det snart och sen ska jag noppa ögonbrynen och fixa mitt hår. Ska dock inte göra så mycket men bara fixa det lite. Bli inte rädda när ne ser bilden bara !

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Jag håller helt med! usa flaggans färger är ju jätte fina:)

2012-01-05 @ 15:08:34
URL: http://justlj.blogg.se/
Postat av: JOZ♡

sv: naa, de finns många som hällre vill ha android än iphone :P

2012-01-05 @ 15:08:47
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P