Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KLICKAT HEM

Nu har jag klickat hem en Cyber Clean som jag kan rengöra min dator med, asså själva tagentbordet.. Det blir ju så äckligt emellan och går ju knappt rengöra, men denna sak ska fixa allt som man inte kommer åt & det kostar bara 49 kr :) Helt klart värt det om det funkar! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: stephi

Vill du ha länkbyte? :) Grym blogg, läser dagligen :)

2012-07-06 @ 14:00:30
URL: http://stephaniiiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P