Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NU BLIR MAN SERIÖS

 
Har inskaffat mig ett par nya solbrillor som jag fick av syrran, älskade dom så frågade henne om jag kunde få dom & det fick jag :D Sen så köpte Joakim en almanacka till mig som jag kan ha nytta av nu när jag har fått jobb och har massa annat att planera framöver :) Man måste ju bli seriös nån gång & almanacka är tvär bra att använda!  Ska snart gå och lägga mig, imorgon blir det ju att dra på jobbcoach och även kolla med min fina kompis när hon ska komma till mig! :love:

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej !
fin blogg!
Skulle du kunna göra en header åt mig? :-d

2012-07-03 @ 23:01:09
URL: http://anggeeelica.blogspot.com
Postat av: Angelica

Hej fett fin blogg!
skulle du kunna göra en header åt mig? :)

2012-07-03 @ 23:09:55
URL: http://anggeelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P