Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKA KÖPA

Nu den 24-25 juli har jag redan planerat mitt nya köp & det är detta underbara skal! Behöver ju trots allt ett nytt och känner att jag vill ha något i min stil som är rosa & leopard :D Fabulous liksom, eller vad säger ni?! Min fina Sarah har ett sånt här så såg det från henne sen hitta jag det på den sidan som jag beställer alla min skal från och va bara tvungen att ha det, har dock inte råd nu men när jag får mina cash då jävlar ska jag klicka hem fler skal fast detta är på topp listan :) Skyddar ju både fram och bak liksom, tvär bra!
 

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P