Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SORRY

Har inte bloggat något idag, men har varit på jobbcoach och har inte haft tid med andra ord. Kom hem för en timme sedan och har hunnit äta och vila lite, tänkte kila till ica en snabbis och köpa något gott men har haft en bra dag med Julia och här får ni två bilder :D
 

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Melisa

sv: ja visst är den, hihi!fin blogg btw :-)

2012-07-11 @ 19:24:36
URL: http://nokic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P