Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FÖRLÅT

Sorry för jag inte bloggade något igår, men var på jobbcoachen & sedan drog jag iväg med Julia & pappa till Skövde en sväng :love: Efter det körde pappa oss hem till Julia där jag sov över inatt. Vi kollade på filmen trust som jag kan kolla om och om igen så bra den är, dock hemsk! & denna söta och goda parfymen fick jag av min fina vän :) + igår träffade jag även en speciell person, no name som sagt men väldigt speciell ;) Nu är det helg & jag ska vila ut för har även ögoninflamation tack vare Julia :love:

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Julia Westman

det var så lite gumman, bättre jag ger bort saker jag inte använder :) tack för allt i både torsdags & fredags! <3 pusss bby! du är bäst! Hoppas du hade det bra med *****! <3

2012-06-03 @ 14:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P