Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HEMMA EFTER EN LÅNG DAG

Skönt att vara hemma efter en så pass lång dag, har hänt mycket idag.. Har bland annat varit och hälsat på mamma på sjukhuset :love: & även hjälpt syrran & jocke att packa i lådor och sedan fylla bilen och hjälpt dom flytta, har städat & sen var vi på lite myspys stund hos syrran & jocke i den nya lägenhet med lite god fika och fint folk.. Jag kommer nog trivas i den nya lägenheten samt i mitt nya rum som jag tänkte gå och pyssla med lite nu.. Tänker inte skriva ut här vad som har hänt min mamma!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Jag är mitt i ett bloggbyte och behöver veta om du följer mig på Bloglovin. Gör du det? Om jag inte får något svar kommer jag tyvärr ta bort dig från Bloglovin. Om du med säkerhet vet att du redan svarat behöver du inte bry dig om kommentaren. Tacksam för svar!

2012-06-07 @ 08:21:49
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P