Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





INSPIRATION

Hade lite tråkigt så satt och pillade med gimp bara lite slarvigt & kom på mig själv att jag gör en "idolbild" om Kissie :) Jag tycker hon är så sjukt vacker, både utseendemässigt & som person! Hon har inspirerat mig på många sätt & tror inte bara mig utan många andra där ute, sepciellt oss tjejer.. Sure, hon provocerade i början men ändå fanns den där mjuka snälla Alexandra bakom allt trots allt hennes spydiga kommentarer. Men som sagt folk förändras alltid, för en dag kommer folk sluta vara elaka oavsett om det är på riktigt eller bara en lek. Men mig har hon inspirerad grovt mycket och därför hoppas jag på att folk kan sluta kränka varandra på grund av att ni själva mår dåligt. Give more love people! :love:
 
 
Bilden är slarvigt gjort, men nöjd ändå för att ha gjort på typ 10 minuter!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anonym

är du fortfarande tsm med "mannen i ditt liv" ?:)

2012-06-27 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P