Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MIN FINA KUSIN

Kom hem för cirka en timme sedan efter att ha varit på min vackra kusins skolavslutning, hon slutade nian nu vilket innebär att till hösten börjar hon gymnasiet.. Gud, jag minns som om det vore igår när jag började gymnasiet! Man var ju så jäkla nervös :o iaf jag var det.. Men men, har även har myisg dag med faster & hennes man och nu ska jag sova för imorgon blir det att dra på min bästaväns student!! :love:

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P