Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SISTA INLÄGGET

Detta blir sista inlägget för ikväll, ska kolla på en film & mumsa lite chips sen ska jag gå och sova så därför sääger jag godnatt redan nu så får vi höras imorgon :) Tycker det låter superbra, så ska jag sova ut rejält & imorgon ska jag ut och gå 3 km & cykla 7 km så har jag motionerat 1 mil ! :D Låter grymt bra om jag klarar av det. xoxo
 

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: josefine

sv: kan du? :D
vore jätte snällt! har också tröttnat på min design fett mkt! <3
Men säg t när du kan fixa o har tid ?

2012-06-21 @ 09:42:10
URL: http://joseefiiinee.blogg.se
Postat av: mergimtare

Så som du har skrivit "sova" hur gör du det?

2012-06-25 @ 10:43:28
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P