Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SONY ERICSSON X8- SALU

Någon som är sugen på att köpa min X8 för en slant som passar både mig & dig, har inte satt något pris än för det kan man talas vid om sen. Allt är i bra skick, förutom när man laddar den så krånglar den lite.. Den vill inte ladda jämt, men det ska fixas! Ska skicka den på lagning eller kontroll så dom kan se vad det är, sen är allt perfekt. Du får med ett minneskort 2GB och självklart orginalskalen som tillhör som är denna rosa som är på + den vita som kom med, sen har jag två extra ska som ni får med & ett par hörlurar som jag själv har köpt! Så om ni är intresserade så kommentera gärna här eller kontakta mig på [email protected], jag kan stå för frakten om ni är intresserade. :) PS: dålig bild på den första bilden, men ni vet ju hur den ser ut?! ;)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Zinja

svar: ingen skadade sig vilket var riktigt tur :D

2012-06-05 @ 21:39:50
URL: http://zinja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P